مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور تشریح کرد:
حجم گسترده تولید محتوا در فضای مجازی در خصوص دستاوردهای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان 1402
مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از حجم گسترده و بی سابقه انعکاس محتواهای نوشتاری و تصویری مرتبط با اجرای طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر « امین اسدی»، مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی این سازمان گفت: «اطلاع رسانی در خصوص جزییات طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات و راهکارهایی بود که جهت افزایش سطح نظارت و همکاری مجموعه همکاران سازمان دامپزشکی در زمینه اجرای طرح ملی تشدید مورد توجه قرار گرفت و منجر به تسهیل اجرای طرح در تمام مراکز تولید، عرضه و بستهبندی گردید.»
وی با تشکر از اصحاب رسانه که در هنگام آغاز اجرای طرح به انعکاس «پیشخبر» اجرای طرح و سپس فرآیند اجرای آن طی 60 روز در تمام کشور پرداختند گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته مجموعا 110 هزار محتوا در کل کشور جهت انتشار در فضای مجازی، رسانه ملی و... تولید ومنتشر شده است که نسبت به سال گذشته افزایش 2 برابری در تولید محتوا را شاهد بودیم.
اسدی افزود: این در حالی است که روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از طریق سامانههای دریافت پیامهای مردمی نیز گیرنده گزارشهای مردمی بوده است که روند اخذ اطلاعات مردم در خصوص مسائل بهداشتی عرضه مواد پروتئینی در مراکز عرضه همچنان ادامه مییابد.
Leave a Comments